نهایت شــــــب

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

نهایت شــــــب

 

 

*من از نهایت شب حرف می زنم*

 

*من از نهایت تاریکی*

 

*و از نهایت*

 

*شب*

 

*حرف می زنم*

 

*اگر به خانه ی من آمدی*

 

*برای من*

 

*ای مهربان* !

 

*چراغ بیاور*

 

*و یک دریچه که از آن*

 

*به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم* ....

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت18:10---15 آذر 1391
شب های دراز بی عبادت چه کنم ، طبعم به گناه کرده عادت چه کنم ، گویند کریم است و گنه می بخشد ، گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم…


خیلی زیبا بود
این جمله کیه؟


داداش سعید
ساعت8:13---14 آذر 1391
من،تو،عشق،تنهایی،جدایی،دلتنگی، گریه،
نمیدونم چرا احساس میکنم به همه اینها مبتلا شدم


داداش سعید
ساعت8:09---14 آذر 1391

آبجی عجب حرفهایی میزنی ها
نه شوخیدم قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,

] [ 18:0 ] [ مهدیــــس ]

[ ]